Exercitii pentru picioare care te scapa de durerile de spate

Daca ai pauza timp de 15-20 de minute si te plangi mereu de durerile de spate, poti folosi aceste momente libere pentru a-ti rezolva problema. Iata cateva exercitii pentru picioare prin care iti poti trata spatele.
 
1. Apasa podeau cu degetele de la picioare in timp ce stai cat mai drept posibil 
Aceasta este incalzirea antrenamentului prin care vii de hac durerilor de spate. Pentru a-ti pregati musculatura picioarelor de exercitiile din mica ta pauza de peste zi, trebuie sa apesi puternic cu degetele de la picioare podeaua, pana in clipa in care vei simti cum ti se incalzesc la propriu membrele inferioare. Apoi, indoaie genunchii si apasa si mai puternic timp de 10 secunde a cate trei serii.
 
2. Mergi pe varfuri
Simte-te un adevarat dansator de balet timp de 15 secunde si mergi pe varfuri prin toata casa. Vei observa cum ti se indreapta coloana, deoarece reflexul imediat atunci cand mergi pe varfurile degetelor este sa iti tii spatele cat mai drept posibil.
 
3. Ridica un obict de la podea folosind numai degetele de la picioare
Alege piciorul cu care vrei sa lucrezi acest exercitiu iar dupa aceea pune un pix sau un liniar pe podea pe care sa il ridic folosindu-ti doar degetele de la membrul inferior. Ridica obiectul pana la nivelul genunchiului opus si apoi arunca-l din nou la podea. Fa acest exercitiu de 4 ori pe zi.
 
4. Alearga pe loc cu picioarele la spate
Aceasta este cea mai buna miscare pentru spatele si fesele tale. Iti activezi automat o mai buna circulatie a sangelui si, plus de asta, ai toate sansele sa iti placa atat de mult acest exercitiu incat ca deveni o rutina de fiecare zi.
Sursa: Stiri din Sanatate 

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>